Բնագիտության հաշվետվություն

Ընթացքը`

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

Բնագիտություն 4 » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Չափում․ Չափման միավորներ » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Գյուղատնտեսություն » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Բույսերի կառուցվածքն ու կենսագործունեությունը » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Բույսերի կառուցվածքն » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Բակտերիաներ և սնկեր » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

ՀՈՂԸ ԵՎ ԿԵՆԴԱՆԻ ՕՐԳԱՆԻԶՄՆԵՐԸ » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Սնկով ուտեստ » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

Փաստեր կատուների մասին » Արտյոմ Գեգչօղլյան (edublogs.org)

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Բոլոր նյութեր էլ հետաքրքիր էին։ Դժվար էր բակտերիաների մասին, բույսերի մասին և հողի ու կենդանի օրգանիզմների մասին թեմաները, մյուսները հեշտ էին։ Բոլոր առաջադրանքները կատարել եմ հղումները տեղադրած է վերևում։

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Աճեցրել եմ սածիլ ,սովորել եմ խնամել այն։ Պատրաստել եմ սնկով ուտեստ։

5.Նշիր այգեգործական մի քանի գործիքներ և դրանց կիրառելիությունը։

Բահ, դրանով փորում են հողը։ Փոցխ , ոչով հավաքում են չորացած խոտերը։

6.Թվարկիր այն կանոնները, որոնք պետք է կիրառել գործիքներից օգտվելու ժամանակ։

Պետք է զգուշությամբ օգտագործել բոլոր գործիքները։

7. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո կարող եմ, բույսեր մշակել, ծառերի ու կենդանիների մասին հոգ տանել։

8. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել

Մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *